Przetarg-dach
Ogłoszenie o wyniku postępowania-kliknij
——————————————
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z 3 czerwca 2022 r. – kliknij
———————————————
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT – kliknij
———————————————
INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU OTWARCIA OFERT Z POWODU AWARII SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO – kliknij
———————————————
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA – kliknij
———————————————
Zamawiający podaje numer konta do wpłaty vadium:
41 8023 0009 2001 0009 8645 0910 w Banku Spółdzielczym w Karczewie.
Jednocześnie zamawiający informuje, że w przypadku gdy vadium zostało już wpłacone na konto podane w specyfikacji warunków zatrudnienia, zamawiający przeksięguje kwotę wpłaconego vadium na rachunek bankowy
41 8023 0009 2001 0009 8645 0910 we własnym zakresie
———————————————
ZMIANA TREŚCI Nr 1 SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA – kliknij
———————————————
Remont dachu na budynku szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym nr 2 w Otwocku.
Numer referencyjny: SOSW/353/1/2022.
Termin składania ofert do: 17 maja 2022 r. do godziny 12:00
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/;
Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl;
Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
Link do postępowania zarejestrowanego na miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7de7a992-7ece-4325-9fa5-18988f629bce
Identyfikator postępowania z miniPortalu:
7de7a992-7ece-4325-9fa5-18988f629bce
Termin otwarcia ofert: 17 maja 2022 r. godzina 13:00
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Numer referencyjny: SOSW/353/1/2022
Ogłoszenie o zamówieniu: 2022/BZP 00138152/01 – kliknij
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA – kliknij
Pozostałe dokumenty postępowania do pobrania:
Załączniki do SWZ zgodnie z punktem 39:
ZAŁĄCZNIK NR 1 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 2 – ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (IPU) – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 3 – WZÓR FORMULARZA OFERTOWEGO – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 4 – WZÓR OŚWIADCZENIA O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 4a – WZÓR OŚWIADCZENIA O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 5 – WZÓR OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 5a – WZÓR OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 7 – WZÓR WYKAZU ROBÓT – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 8 – WZÓR WYKAZU OSÓB – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 9 – WZÓR ZOBOWIĄZANIA DO ODDANIA ZASOBÓW – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 11 – IDENTYFIKATOR POSTĘPOWANIA GENEROWANY PRZEZ miniPortal (ID Postępowania) – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 12 – WZÓR OŚWIADCZENIE WYKONAWCY – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 12a – WZÓR OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 16 – PRZEDMIAR ROBÓT – kliknij
ZAŁĄCZNIK NR 17 – ZAŚWIADCZENIE AB. 6473.215.2022.MK Z 16.03 – kliknij